Dilek GÜNGÖR

28 Mayıs 2019 Salı

SIFIR ATIK SIFIR İSRAF ETKİNLİĞİMİZ

Sıfır atık sıfır israf sloganı ile ceviz kabuklarından yazımızı yazarak okulumuzda geridönüşüme dikkat çektik.
Gönderen Dilek GÜNGÖR zaman: 11:26
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Dilek GÜNGÖR
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ▼  2019 (7)
    • ▼  Mayıs (7)
      • ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ ANMA ETKİNLİĞİMİZ
      • 23 NİSAN HEDİYE HAZIRLAMA
      • SIFIR ATIK SIFIR İSRAF ETKİNLİK VİDEOMUZ
      • SIFIR ATIK SIFIR İSRAF ETKİNLİĞİMİZ
      • İSTİKLAL MARŞI ETKİNLİĞİMİZ
      • Harran kampındaki kardeşlerimize 23 Nisan için hed...
      • Nisan ayı Kültürel Miras etkinliğimiz
Seyahat teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.